سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
ترفندهای ویندوز
 
 
خداوند، جوان توبه کار را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله] 
»» آیا خود واقعیتان را نشان میدهید؟

آیا خود واقعی‌تان را نشان می‌دهید؟
People-pgeasing در فارسی آن را به دگرخوشنودی ترجمه کردند و در تعریف آن این موارد به طور عامل به چشم می‌خورد -ماهیتی از وابستگی دارد- یک عادت قدرتمند که در فرد به وجود می‌آید؛ به جا آوردن خواسته‌های دیگران علی‌رغم میل درونی خویش؛ گفتن بلی در صورتی که جواب‌مان نه است و گفتن نه در صورتی که جواب‌مان بلی است؛ مقدم دانستن نیازهای دیگران بر نیازهای شخصی خودمان(به خاطر ترس)؛ قربانی شدن؛ خود فرورفتگی دایم؛ ناتوانی در تصمیم‌گیری؛ از دست دادن هویت خویشتن؛ همیشه مغلوب بودن؛ نیاز مفرط به تأیید دیگران؛ وابستگی به دیگران؛ ترس از شکست؛ وفاداری و صداقت انعطاف‌ناپذیر و خود سخت‌گیری.


فرد دگرخوشنود کیست؟


یک انسان ضعیف، برده و غلام دیگران، بله قربان‌‌گوی محض در محیط کار، کسی که خود را قربانی دیگران کرده و تمامیت خود را کم‌کم به مرحله فراموشی کامل سوق می‌دهد و علی‌رغم این همه خوبی ظاهری که دارد دایم سرگیجه و پراسترس در مقابل دیگران ظاهر می‌شود و همه از او توقع زیاد دارند. همیشه خود را با وجود تلاش‌ زیادی که می‌کند شکست‌خورده و مقصر می‌داند. درخلوت خویش عصبی و نسبت به خود پرخاشگر است. هرگز در تعارضات به خاطر ترس و عدم امنیت و تمایل افراطی برای خواباندن آن وارد مشاجره نمی‌شود و حق را شش دانگ به طرف مقابل می‌دهد. حتی در بحث‌های خصوصی به خاطر خوشنودی دیگران خود را سانسور می‌کند و هر قضاوتی را از دیگران درباره خودش می‌پذیرد و تصدیق می‌کند. این رفتارها از کجا ریشه می‌گیرد؟ سوابق افراد دگرخوشنود:
در پرونده تربیتی آن‌ها این نوع تربیت عمومی است. پدر و مادر این افراد از دوران کودکی به آن‌ها آموخته‌اند (آن هم به طور افراطی) خیلی باید در مقابل دیگران مواظب رفتارت باشی. یک طرفه به آن‌ها یاد دادند که خوشنودی پدر و مادر و عمو و خاله و ... یک ارزش بسیار والا به حساب می‌آید. چندین بار به خاطر ابراز عقیده‌شان نکوهش شدند و حتی تهدید شدند که دیگر حق ندارند این گونه فکر کنند. آن‌ها به کودکان‌شان یاد دادند که محبت و بخشش و ایثار و خودقربانی کردن و گذشت را یک معامله فرض نکنند. دیگران هر چه که هستند به خودشان مربوط است تو وظیفه داری که درگیر نشوی، کار خودت را بکن و در خدمت خوبی باش. همیشه تو باید کوتاه بیایی، تو باید گذشت کنی. آن‌ها فراموش کردند که فرزندشان هم به عنوان یک انسان برای خودش حق و حقوقی دارد. سال‌هاست که فرزند را دعوت به نوکری دیگران و فراموشی خود کرده‌اند: از وقت و انرژی و علم و همه چیز خود در مقابل دیگران دریغ نکن تا آن‌ها از تو راضی و خوشنود باشند از هیچ کس هم توقع تلافی نداشته باش.
والدین این گونه افراد از سال‌ها پیش بچه‌ها را متوجه عواقب دردناک ننوشتن تکالیف، کم گرفتن نمره، رفتار خشن در مدرسه و هزاران نهی دیگر کرده‌اند و تنها عامل بازدارنده را ترساندن آن‌ها می‌دانند. و بهترین عامل تشویق برای آن‌ها در رضایت بزرگ‌ترها معرفی شده است.
کودکان آن‌ها همیشه سعی می‌کردند یک چیز را از والدین خویش پنهان نگه دارند و آن راز بزرگ را همیشه با دلهره و نگرانی با خود داشته باشند تا مبادا برملا شود. آن راز این بود که تو نباید اشتباه کنی. نتیجه این‌گونه تربیت غلط منجر به آن می‌شود که فرد "دگرخوشنود" بار بیاید در تصورات وی این پیش‌فرض‌ها حک شده است.
من باید مورد قبول و دوست‌داشتنی باشم. نباید کاری کنم که دیگران ناراحت شوند. باید بیشتر کار کنم. اگر دیگران حقیقت را درباره من بدانند، دیگر مرا دوست نخواهند داشت. باید مواظب باشم طوری تصمیم بگیرم که مؤاخذه نشوم. هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی آن‌ها را راضی نگه دارم. این که چقدر به من احترام می‌گذارند برایم خیلی اهمیت دارد. اگر من بیشتر کار کنم بیشتر مورد توجه و تشویق آن‌ها قرار می‌گیرم. همیشه این اصل را سرلوحه زندگی خود قرار می‌دهم که اول دیگری بعد خودم. تمام کارهای ریز و درشت درخواست شده را انجام می‌دهم. من چه کار دارم که ممکن است یک کار جور دیگر بهتر انجام شود من مأمورم و معذور و مطیع فرمان، باید همیشه مواظب موقعیت خود باشم.
اما با تمامی این محافظه‌کاری‌ها مثبت‌نمایی‌های افراطی برای دیگران خبر بدی برای افراد دگرخوشنود دارم و آن این است که شما متأسفانه بازنده‌اید. چرا؟ به خاطر آن‌که 1- خود و ارزش‌های والای‌ خودتان را فراموش کرده‌اید؛ 2- دایم در رنج حفظ موقعیت موجود هستید؛ 3- توقع دیگران را بالا می‌برید و دست آخر به شما نمره ده می‌دهند (تازه اگر خیلی منصف باشند)؛ 4- آن‌ها هیچ‌گاه با شما مشورت نخواهند کرد؛ 5- مثل یک توپ فوتبال هستید و آن‌ها به دنبال گل زدن هستند نه ارزش توپ.
پس اگر شما جزو این گروه هستید، این تغییر نگرش‌ها را در خود به وجود آورید.


به جای خود قربانی شدن عقلانی رفتار کنید:


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فروید ( دوشنبه 89/6/15 :: ساعت 5:37 عصر )


»» اعتماد به نفستان پایین است؟

اعتماد به نفستان پایین است؟
امروز می خواهیم یک نکته بسیار ساده درمورد اعتماد به نفس برایتان عنوان کنیم که نه تنها روی اعتماد به نفس درونی شما تاثیر می گذارد، بلکه باعث می شود بقیه هم شما را فردی با اعتماد به نفس بیشتر ببینند. این تغییر کوچک در رفتارتان اگر بطور مداوم مورد استفاده قرار گیرد، تاثیر شگرفی روی زندگیتان خواهد گذاشت، گرچه ساده ترین نکته ای است که بتوانید تصور کنید:


چانه تان را بالا بگیرید.


حالا برای لحظه ای از جلوی آینه کنار بروید و ژستتان را طوری تنظیم کنید که چانه تان خیلی بالاتر از حد نرمال قرار گیرد. درواقع ، چانه تان را آنقدر بالا بگیرید که باعث شود کمی ژستتان ناشیانه به نظر برسد (بعداً برایتان توضیح می دهم که چرا چنین حسی دارید). حالا بروید و جلوی آینه بایستید و خودتان را با این ژست جدید برانداز کنید.
ببینید که چقدر آن کسی که در آینه می بینید با اعتماد به نفس به نظر می رسد. مطمئناً این ژست با ژست قبلیتان تفاوت زیادی
دارد، درست است؟
وقتی اعتماد به نفس نداشته باشیم ناخودآگاه چانه مان را کمی پایین تر از حد نرمال می گیریم. این کار بعد از مدتی شکل عادت به خود می گیرد و ژست طبیعی صورتمان می شود. به خاطر این عادت است که وقتی برای بار اول چانه تان را خیلی بالا نگه می دارید احساس ناشی بودن بهتان دست می دهد. اما دلیل آن فقط این است که به آن عادت ندارید، همین.
بالا نگه داشت چانه دو تاثیر خیلی قوی دارد:
1. به دیگران نشان می دهد که اعتماد به نفس بالایی دارید و برای خودتان احترام زیادی قائلید. اما چطور یک بالا نگه داشتن ساده چانه چنین تصوری در اطرافیان ایجاد می کند؟ داستان آن دراز است اما بیشتر به خاطر سمبل هایی است که ما بعنوان برخی انواع رفتار و شخصیت در ذهنمان داریم. نکته آخر این است که همه آنهایی که اعتماد به نفس بالایی دارند، چانه هایشان را بالا می گیرند. و این هیچ استثنایی ندارد.
از طرف دیگر، پایین انداختن چانه همیشه نشانه بارز پایین بودن اعتماد به نفس است. و این ژست نه تنها به دیگران نشان می دهد که اعتماد به نفس پایینی دارید، به ذهن ناخودآگاه خودتان هم این پیام را می رساند و باعث می شود که اعتماد به نفسمان حتی پایینتر هم بیاید.
2. بالا نگه داشتن چانه باعث می شود احساس اعتماد به نفس بیشتری کنید. این یک مفهوم روانشناسی از مکتب رفتارگرایی است. این یک واقعیت شناخته شده روانشناسی است که برخی رفتارهای فیزیکی تولیدات شیمیایی درون مغز را تغییر می دهند. صاف ایستادن و بالا نگه داشتن چانه دقیقاً چنین رفتاری است و با چنین ژستی از درون احساس اعتماد به نفس بالاتری خواهید کرد.


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فروید ( دوشنبه 89/6/15 :: ساعت 5:37 عصر )


»» چطور هر روز صبح را با اوقات خوش آغاز کنیم

چطور هر روز صبح را با اوقات خوش آغاز کنیم


باد کوه ها را می ساید و به تپه تبدیل می کند. آب صخره ها را ساییده و غارها را از آن حفر می کند. محرک های مختلف بر وضعیت روانی ما تاثیر می گذارند، گاهی تاثیر مثبت و گاهی هم منفی. حتی اگر در یک جزیره صحرایی هم که زندگی کنید، نسبت به این پدیده مصون نخواهید بود چون ممکن است سیل یا خشکی هر بار شما را به یک سمت ببرد.
نتیجه چنین تاثیراتی ممکن است چند دقیقه یا هفته ها طول بکشد. وقتی درگیر پروژه های طولانی مدت هستید مثل گرفتن مدرک دانشگاه یا شروع یک بیزنس تازه، حفظ انگیزه اهمیت بسیار زیادی دارد. چطور می توانید جلوی آن اتفاقات منفی را بگیرید که انرژیتان را هدر ندهند و روحیه تان را خراب نکنند؟
متداولترین توصیه ها در این زمینه معمولاً اثر ندارند. مثلاً تکرار کردن پیامهای دلگرم کننده با خودتان به ندرت احساسات استرس زایی که عمیقاً ریشه دوانده اند را قلع و قمع میکند. باور به نیروهای ماوراءطبیعه ممکن است ترستان را برای مدت کوتاهی از بین ببرد اما دیر یا زود واقعیت سخت تر از گذشته ظاهر می شود. گفتن این مطلب با خودتان که هر اتفاقی که برایتان می افتد نفعی در آن برایتان بوده، وقتی نبوده باشد، از نظر روانشناسی شدیداً مخرب است.
تفکر منطقی بهترن روش برای مطمئن کردن خودتان از این است که هر روز را با روحیه ای خوب آغاز کنید. وقتی اینکار را مداوماً انجام دهید، آرامش خاصی به شما خواهد داد، بازده کاریتان را افزایش می دهد و قدرت تاثیربخشیتان را تقویت می کند. آنچه که برای خوشبین بودن به آن نیاز دارید خواب و خیال نیست، کاملاً هم واقعی است. اگر بتوانید دیدگاه متوازنی به دنیا داشته باشید، بدبینی هیچوقت بر احساساتتان غلبه نمی کند.


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فروید ( دوشنبه 89/6/15 :: ساعت 5:37 عصر )


»» خانوما درباره آقایون چی می گن؟

خانوما درباره آقایون چی می گن؟  
                           


(قسمت هفتم)


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فروید ( دوشنبه 89/6/15 :: ساعت 5:37 عصر )


»» راه های موثر برای کنار آمدن با غم و اندوه

راه های موثر برای کنار آمدن با غم و اندوه 
 
تا حالا نشده کسی برای کنار آمدن با شادی و خوشبختی مشکل داشته باشد. وقتی شادی و لذت وارد زندگی ما می شود، ما آزادانه آن را تجربه می کنیم، اما وقتی غصه و ناراحتی به سراغمان بیاید، معمولاً با آن مبارزه می کنیم.
ما در جامعه ای زندگی می کنیم که به ما دیکته می کند همیشه لبخند روی لب داشته باشیم، به همین خاطر برخورد با غم و غصه کمی برایمان دشوار می شود. اما ناراحتی و غم و اندوه بخشی طبیعی از زندگی همه مردم است. این ناراحتی ها چه به خاطر یک فقدان مهم در زندگی مثل مرگ یکی از عزیزان، ایجاد شده باشد چه به خاطر شکست های کوچک و بی اهمیت روزانه، می توانیم یاد بگیریم که چطور راحت تر با آنها زندگی کنیم.
ما نه تنها می توانیم راحتی بیشتری به این گونه احساسات پیدا کنیم، برای سلامتی و تندرستی ما هم لازم است که به طریقی سالم با آنها برخورد کنیم.
خطر برخورد نامناسب با احساسات زمانی برای من آشکار شد که یکی از همسایگان همسر بیمارش را از دست داد. وقتی من می خواستم با او ابراز همدردی کنم، او فوراً انکار کرد که احساسی به این مسئله دارد. طی یک هفته، او همه وسائل و متعلقات مربوط به همسرش را بیرون ریخت و هر چیز مربوط به بیماری و مرگ او.
جای تعجب نبود که وضعیت سلامتی او از آن موقع روز به روز بدتر شد. ابتدا هیج دلیل برای علائم بیماری او پیدا نشد، اما با گذشت زمان، مشکلات جدی جسمی در او ایجاد شد (که همه آنها مشکلات ناشی از استرس بودند).


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فروید ( دوشنبه 89/6/15 :: ساعت 5:37 عصر )


»» شکست و ناکامی موقتی است

شکست و ناکامی موقتی است
اگر بگوییم تمامی انسان ها در طول زندگی شان بارها به نحوی دچار شکست و عدم موفقیت شده اند ،لحظات سخت و دشوار شکست را تجربه کرده اند و آن را پشت سرگذاشته اند و یا مزه تلخ آن را چشیده اند ،گزاف نگفته ایم
انسان پس از شکست و ناکامی ،احساس یأس و ناامیدی و بعضا سرخوردگی می کند که این امر کاملاً طبیعی است و در واقع این حالت واکنشی است که بدن در مقابل این حس ناخوشایند از خود نشان می دهد و علامت هشداردهنده ای برای غلبه بر شکست و ناکامی است به شرط این که بتوان با اقتدار ،پشتکار و جسارت شکست را به پیروزی دلچسب تبدیل کرد ،حتی بعضی از افراد پیروزی و موفقیت خود را بعد از شکست بیش از هر چیز مرهون پشتکار و مقاومت خود می دانند .

دراین وادی انسان ها به دو دسته تقسیم می شوند


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فروید ( دوشنبه 89/6/15 :: ساعت 5:37 عصر )


»» چرا برنامه ام عملی نمی شود ؟

چرا برنامه ام عملی نمی شود ؟

همین الان شروع کنید

تا به حال چند بار برای خودتان برنامه ریزی کرده اید ، چند بار کاری را شروع کرده اما به اتمام نرسانده اید ، چند بار تصمیم گرفته اید که مکالمه زبان ، ورزش و ... را به طور جدی شروع کنید اما بعد از مدتی بی تفاوت شده اید آن ها را رها کرده اید .
اگر شما هم از این دسته افراد هستید بهتر است یک بار به جای برنامه ریزی بنشینید و فکر کنید که چرا برنامه هایتان عملی نمی شود ، این که هر روز قصد انجام کار بزرگی را دارید ، یا هر روز یک ایده جدید برای شما امتیازی محسوب نمی شود مهم این است که دست به کار شوید و ایده هایتان را عملی کنید .
توصیه های زیر شما را در عملی کردن برنامه هایتان یاری خواهد کرد .

1 – چند کار را باهم شروع نکنید .

ممکن است شما بعد از خواندن یک کتاب یا مقاله ، حرارت زیادی برای برنامه ریزی داشته باشید و شروع به برنامه ریزی کنید اما توجه داشته باشید که گنجاندن کارهای متعدد و سنگین و گاهی خارج از توانتان خصوصا برای شروع کار ، شما را دچار سرخوردگی خواهد کرد .


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فروید ( دوشنبه 89/6/15 :: ساعت 5:37 عصر )


»» آقایون درباره خانوما چی می گن؟

آقایون درباره خانوما چی می گن؟  
           
(قسمت هشتم) 


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فروید ( دوشنبه 89/6/15 :: ساعت 5:37 عصر )


»» غلبه بر بیحوصلگی و دلزدگی

غلبه بر بی‌حوصلگی و دلزدگی  
بی‌حوصلگی هنگامی روی می‌دهد که ما دیگر به اطرافیان و اشیاء پیرامون خود و فعالیت‌های روزمره علاقمند نبوده و از آنها لذت نمی‌بریم.
بی‌حوصلگی در واقع فقدان تنوع و انگیزه در زندگی است. یکی از خصوصیات انسان تنوع‌طلبی و نیاز به تغییر مداوم در شکل و نوع محرکات بیرونی می‌باشد.
سازگاری حسی سبب می‌شود ما از فعالیت‌های تکراری به ستوه آییم. سازگاری حسی یعنی: کاهش حساسیت حواس زمانی که در معرض مداوم یک عامل محرک ثابت و تغییرناپذیر قرار می‌گیرند.
مثلاً پس از خرید یک تلفن همراه نو شوق و ذوق فراوانی داریم اما پس از گذشت یکی دو ماه تلفن همراه برایمان تکرای و ملال‌آور می‌شود. همین عامل در روابط زن و مرد نیز مصداق دارد. افراد بسیاری از این مسئله شکایت می‌کنند که دوستان آنها برایشان عادی و خسته‌کننده شده و هیجان و شور اوایل آشنایی در روابط شان رنگ باخته است.
اما باید آگاه بود که تنوع‌طلبی یک ویژگی ذاتی انسان‌ها بوده و می‌بایست در برخی موارد آن را تحت کنترل درآورد و برایش محدودیت قائل شد. حتی اگر مردی همسر زیبایی هم داشته باشد ممکن است به زنان دیگر مخفیانه نگاه کند حتی اگر آنها زشت باشند.
چرا که نزد آن مرد، زیبایی همسرش دیگر تکراری و عادی گشته و به عبارتی به چهره وی عادت کرده و به دنبال یک محرک بصری جدید می‌گردد. اما همین مرد باید مطلع باشد که این دور باطل هیچ‌گاه به کمال خوشنودی منتهی نمی‌گردد جایی که دیگر چیزی دلش را نزند و برایش تکراری نگردد.


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فروید ( دوشنبه 89/6/15 :: ساعت 5:37 عصر )


»» خانوما درباره آقایون چی می گن؟

خانوما درباره آقایون چی می گن؟ 


                        



 (قسمت هشتم)


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فروید ( دوشنبه 89/6/15 :: ساعت 5:37 عصر )


<      1   2   3   4   5   >>   >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ایجاد کلید در راست کلیک برای هر برنامه ای راحترین کار برای ا
افزودن متن دلخواه درکنار ساعت ویندوز با این کار متن کنار ساع
افزایش سرعت Browser ویندوز یک فایل تکست بسازید و نامش را به
افزایش حافظه پنهانی پوشه ها
اضافه کردن برنامه ها در قسمت run برنامههایی مثل Regedit و Ms
ازبین بردن آیتمهای موجود درکنترل پنل براى ویندوز xp به شاخه ى C:
از کار انداختن Balloon Tip در ویندوز XP شاید این مسئله به فک
آشنایی با SERVICE PACK 2 ویندوز XP
علل کاهش سرعت کامپیوتر
آداب معاشرت های الکترونیکی
[عناوین آرشیوشده]


از کار انداختن Balloon Tip در ویندوز XP شاید این مسئله به فک . ازبین بردن آیتم‌های موجود درکنترل پنل براى ویندوز xp به شاخه ى C . اضافه کردن برنامه ها در قسمت run برنامه‌هایی مثل Regedit و M . افزایش حافظه پنهانی پوشه ها . افزایش سرعت Browser ویندوز یک فایل تکست بسازید و نامش را به . افزودن متن دلخواه درکنار ساعت ویندوز با این کار متن کنار ساع . ایجاد کلید در راست کلیک برای هر برنامه ای راحترین کار برای ا .
 

>> بازدید امروز: 21
>> بازدید دیروز: 33
>> مجموع بازدیدها: 193297
» درباره من «

ترفندهای ویندوز

.::مرجع کد آهنگ::.

.::دریافت کد موزیک::.



» پیوندهای روزانه «

بازیهای آنلاین جذاب و اکشن و مهیج و تست های هوش
دی شاپ
ماه مارکت
هالیوودشاپ
[آرشیو(4)]

» آرشیو مطالب «
فروشگاه نرم افزارهای کاربردی و سیتم عامل و گرافیکی
فروشگاه تی شرت استین کوتاه پسرانه و دخترانه
معرفی نرم افزار
یوزر پسورد جدید آنتی ویروس nod32 آپدیت
فروشگاه نرم افزار های گرافیکی و تخصصی
فروشگاه نرم افزارهای کاربردی و سیتم عامل و گرافیکی
فروشگاه نرم افزار های گرافیکی و تخصصی و آموزش آنها
عقب ماندگی ذهنی علل و عوامل آن
فروشگاه نرم افزار های گرافیکی
عقب ماندگی ذهنی علل و عوامل آن
فروشگاه تی شرت استین کوتاه پسرانه و دخترانه
فروشگاه لوازم آشپزخانه و خانه و صنایع دستی
یوزر پسورد جدید آنتی ویروس nod32 آپدیت
فروشگاه نرم افزارهای کاربردی و سیتم عامل و گرافیکی
مجموعه سخنان و پیام های رهبر انقلاب
فروشگاه لوازم آشپزخانه و خانه و صنایع دستی
فروشگاه لوازم آشپزخانه و خانه و صنایع دستی
فروشگاه تی شرت استین کوتاه پسرانه و دخترانه
فروشگاه نرم افزار های گرافیکی و تخصصی و آموزش آنها
نرمافزارهای جاسوسی و مقابله با آنها
طرز کار برنامه های ضد ویروس
آلبوم جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی سلطان احساس , مجید خراطها
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فرزان و اشکان به نام ما سیاه
دانلود آهنگ جدید امیر شهریار به همراه اشکین 0098 به نام دوست دار
دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای حمید دل آلپی به نام منو بی
دانلود آلبوم جدید و بسیار زیبای اشکان یوسفی با نام وداع
دانلود آهنگ جدید و شاد هادی نادمی به نام چی بگم
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامی به نام مرز تماشا
دانلود آهنگ جدید و زیبای بنیامین بهادری به نام بوی عید(اجرا شده
دانلود موزیک جدید صدای ستاره ها با صدای مهرداد جادوگر و علی سونا
دانلود آلبوم جدید فرهاد فخرالدّینی و سالار عقیلی به نام سمفونی
دانلود سریال ها و فیلمهای روز دنیا
دانلود فیلم سلطان عقرب The Scorpion King
دانلود فیلم آخرین حرف با بازی مهدی مقدم برای موبایل با کیفیت
دانلود فیلم ترسناک احضار شدگان برای موبایل با کیفیت عالی
دانلود فیلم اکشن Far Cry 2008 برای موبایل با کیفیت عالی
دانلود فیلم اکشن Live Free or Die Hard برای موبایل
دانلود فیلم اکشن The Sniper 2009 برای موبایل
درباره الی - دانلود فیلم درباره الی + عکسهای فیلم
رضا صادقی - دانلود آهنگهای رضا صادقی - فول آلبوم
دانلود فیلم برخورد مستقیم Direct Contact
نوجوانی و نیازهای نوجوانی
فروشگاه نرم افزار های گرافیکی و تخصصی
فروشگاه تی شرت استین کوتاه پسرانه و دخترانه
فروشگاه لوازم آشپزخانه و خانه و صنایع دستی
فروشگاه نرم افزارهای کاربردی و سیتم عامل و گرافیکی
مقالت روان شناسی و نوجوانی
فروشگاه تی شرت استین کوتاه وبلند پسرانه و دخترانه
دی 89
شهریور 89
خرداد 89

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «
عاشق آسمونی
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
هادرباد شناسی (روستایی در شرق شهرستان بیرجند) HADERBAD SHENASI
مشاور
.: شهر عشق :.
جهاد ادامه دارد...
بوی سیب
دوستی و دوست یابی
مجموعه بیانات رهبر معظم
جکستان ، عکاسخانه ، نرم افزار سرا
کامپیوتر و لوازم جانبی و نرم افزار آموزش
عمو همه چی دان
فتو بلاگ
پرسش مهر
تنهاترین عاشق
دهکده ی عکس
* روان شناسی ** ** psycology *
تبادل نظر
وای ندیدید شما ا!!!!!!!

مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
مقالات روان شناسی
کودکان استثنایی
جدیدترین یوزر پسورد آنتی ویروس nod32- Kaspersky - Avira
یوزر آنتی ویروس و مسابقات تبیان و راسخون و قرآنی
شناختی
روان شناسی کودکان استثنایی
مهدویت
یا غیاث المستغیثین - روز های آبی من
هیئت سایبری لبیک
اتیسم
گوناگون و زیبا
کتابخانه دیجیتال روانشناسی
وباگی خالی از خنده
کتاب الکترونیکی
کشکول
روان شناسی
آپدیت جدیدترین یوزر پسورد آنتی ویروس nod32
پرسش مهر ... پیشرفت ،راه‌های پیشرفت و موانع پیشرفت چیست ؟
طوفان در پرانتز
هسته ای
پرنسس خشگله عکس دانلود نرم افزار و بازی narmafzar gam aks
پرسش مهر 10
خدمات اینترنتی و حراج نرم افزار
نرم افزارهای تخصصی و موبایل و نرم افزارهای آموزشی تخصصی و موبایل
لوازم آرایشی و بهداشتی و ادکلن
پارس دانلود
سوپر لینکستان لیندا
ایران دانلود - دانلود نرم افزار - ویروس یاب
مقالات اختلالات رفتاری و روانی...
چهارراه
سوپر لینک خشگل دختر
جکستان . عکاسخانه
w x y z * دبلیو ایکس وای ضد * کد
بانک مقالات روانشناسی
فرهنگی هنری، عکس، مدل لباس، مانتو، ژاکت، سارافون دخترانه و زنانه
پایگاه عکس و پیامک و دانلود بازی و نرم افزار
فروشگاه کتب روانشناسی، اسلامی، ایران شناسی وسیستم عامل
لوازم خانگی و اثاثیه منزل و لوازم آشپزی
فروشگاه نرم افزارهای گرافیکی و سرگرمی و بازی
نرم افزارهای میکس مونتاژ و آموزشی میکس مونتاژ
پوشاک & تی شرت دخترانه پسرانه استین کوتاه و بلند & ژاکت
هتل دانلود
سکوت نیمه شب
کوچک های بزرگ
دهکده مجازی ...
دختر غریب
دانلود سانسور نشده های سریال افسانه جومونگ
پرسش مهر . ...... چگونه خدمتگذار خوبی باشیم
عکاسخانه
عکس های توپ گلها همه آفتاب گردانند
جک جک جکستان
پیچیدگی سکوت
متفاوت
تی شرت پسرانه دخترانه
عطر و ادکلن
لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی
سیستم عامل و نرم افزار
آموزشی درسی
نرم افزارهای تخصصی و حسابداری
ایران شناسی و ادبیات
آموزش مهارت
آموزش میکس و مونتاژ
بازی و سرگرمی
تلفن همراه
پخش کننده آهنگ
ثبت دامین(Domain) و وطراحی سایت
لوازم جانبی خودرو
کامپیوتر و لوازم جانبی
عدالت جویان نسل بیدار

» صفحات اختصاصی «

» لوگوی لینک دوستان «











» طراح قالب «